این قابلیتی است که فیسبوک پیش از این به اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود اضافه کرده بود. گوگل گفته است زمانی که روی دکمه فالو در این برنامه برای دنبال کردن یک کسب و کار ضربه زده میشود، کاربران قادر خواهند بود تا خبرهایی از این مکانها مانند رویدادهای پیش رو، پیشنهادات و دیگر تغییرات را در تب «For You» در برنامه Google Maps مشاهده کنند. این قابلیت به طور قطعی برای رقابت با فیسبوک به اپلیکیشن نقشه گوگل اضافه شده است.البته کسب و کارهای مختلف میتوانند از پلتفرم Google Maps استفاده کنند تا مشتریان بالقوه خود را قبل از افتتاح کار خود پیدا کنند.
بیزینسها پس از درست کردن پروفایل خود با استفاده از Google My Business که شامل تاریخ افتتاح میشود، در جستجوی کاربران تا سه ماه قبل از افتتاح نمایان خواهند شد. این پروفایل تاریخ افتتاحیه را نشان خواهد داد و کاربران میتوانند این کسب و کارها را به یکی از لیستهای خود اضافه کنند. کاربران همچنین میتوانند همه اطلاعات دیگر کسب و کارهای لیست خود مانند آدرس، شماره تلفن، وبسایت و تصاویر را مشاهده کنند.
گفتنی است، قابلیت فالوی تازه اضافه شده به Google Maps در حال حاضر در 150 نقطه روی این سرویس و برای میلیونها کاربر آن در دسترس است. این قابلیت مدتی است که به صورت آزمایشی راهاندازی شده اما گوگل آن را این هفته به صورت رسمی معرفی کرده است و هفته آینده قرار است در ابتدا برای اندروید منتشر شود. همچنین تب «For You» در چند کشور به صورت محدود ارائه شده و قرار است به زودی به کشورهای بیشتری ارائه شود.
بیشتر بخوانید: گوگل پاک کردن تاریخچه جستجو را آسان میکند
انتهای پیام/