آپدیت اندروید 9 پای اوایل 2019 برای گوشی‌های سامسونگ عرضه می‌شود

مسئولان شرکت سامسونگ پس از مدتی تاخیر، سرانجام اعلام کردند که پرچمداران نسل قدیم، این شرکت اندروید 9 را در اوایل سال 2019 دریافت خواهند کرد.

آپدیت اندورید 9 پای اوایل 2019 برای گوشی‌های سامسونگ عرضه می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در کره‌جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که فعالیت خود را در سال 1938 آغاز کرده و از تعداد زیادی شرکت تابع و زیرمجموعه تشکیل شده‌ است. این شرکت توانسته گوشی‌های مختلفی را در بخش‌های میان‌رده، پایین‌رده و بالارده عرضه کند. سیستم عامل Android 9 Pie نهمین نسخه‌ سیستم عامل اندروید است که ‌قابلیت‌های جدید بسیاری را برای گوشی‌های نسل جدید از جمله پرچمداران شرکت سامسونگ به همراه دارد.

گوگل در تلاش است که با استفاده از سیستم عامل Android9 Pie که نوعی هوش مصنوعی است، رفتارهای کاربران را آموخته و از این رفتارها برای بهینه‌سازی محصولات خود استفاده نماید. هدف اصلی Android9 Pie کاربرانی هستند که می‌خواهند گوشی هوشمندشان با نیازهایی که به این محصول دارند، متناسب باشد. همچنین این گوشی‌های هوشمند زندگی روزمره را برای کاربران تسهیل می‌کنند و این‌ها نکاتی است که شرکت گوگل در تولید هوش مصنوعی جدید خود یعنی اندروید 9 به آنها توجه داشته است.

ماه پیش، مسئولان سامسونگ اعلام کردند که به زودی نسخه بتای سیستم عامل اندروید 9 برای گوشی‌های نسل جدید یعنی گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 عرضه خواهد کرد اما این موضوع مدتی تأخیر داشت و تا روز گذشته خبری مبنی بر انتشار اندروید 9 برای پرچمداران 2018 سامسونگ شنیده نمی‌شد اما روز گذشته مسئولان سامسونگ به صورت رسمی اعلام کردند که طرح عرضه سیستم عامل جدید اندروید با مشکل مواجه شده است.

سامسونگ اعلام کرده که انتظار نمی‌رود ورژن نهایی سیستم عامل اندروید 9 پای، تا اوایل سال آینده برای گوشی‌های سری گلکسی 9 آماده شود. مسئولان سامسونگ دلیل این تاخیر را کم‌کاری شرکت گوگل در افزایش سازگاری و کارآیی سیستم عامل اندروید 9 با گوشی‌های نسل جدید می‌دانند اما با این حال گفته می‌شود که نسخه جدید این سیستم عامل در اوایل ماه فوریه برای دو پرچمدار نسل قبل یعنی گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: دلایل احتمال عزل مارک زاکربرگ از مدیریت فیس‌بوک چیست؟


انتهای پیام/

انتشار آپدیت اندورید 9 پای در اوایل سال 2019 برای گوشی‌های سامسونگ

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار