سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث گردشگری استان اختصاص یافت

استاندار لرستان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث گردشگری استان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سید موسی خادمی‌،استاندار لرستان گفت: امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث گردشگری استان اختصاص یافت.

 سید موسی خادمی اظهار کرد: گردشگری جزو محور‌های توسعه استان است، ولی باید پای کار بیایم.

وی با بیان اینکه در برخی از موارد درجه هتل‎های استان غیر واقعی است، ادامه داد: برخی از این هتل‎ها استاندار‌دهای لازم را ندارند. به عنوان مثال یک هتل چهار ستاره معیار‌ها و استاندار‌دهای لازم را برای چهارستاره‎ بودن ندارد و این قضیه استان را از نظر مسافر و گردشگر بدنام می‎کند.

خادمی اضافه کرد: ما طرح و ایده‎های گردشگری را حمایت می‎کنیم و وظیفه دولت زمینه‎سازی و ایجاد زیرساخت‎‌هاست. بخش خصوصی باید صنعت گردشگری را در استان توسعه دهد و دولت نقش کمررنگ‎تری در این قضیه دارد.

استاندار لرستان با اشاره به هتل صخره‎ای خرم‎آباد تصریح کرد: این هتل حمایت می‎شود و از بانک هم پیگیر مشکلات آن هستیم.

وی یادآور شد: امسال حدودا ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بحث گردشگری اختصاص دادیم و دنبال کار قلعه فلک‎الافلاک هستیم. سال گذشته برای آزادسازی قلعه ۳۰ میلیارد دادیم و همه این کار‌ها را برای توسعه گردشگری استان انجام می‎دهیم.

استاندار لرستان تصریح کرد: مجموعه استان در حمایت از توسعه گردشگری هماهنگ است و بدبینی‎هایی که در این خصوص وجود داشته، دیگر وجود ندارد.

وی گفت: نیاز است که بخش خصوصی در استان حمایت خود را از توسعه گردشگری انجام دهد و ما قول می‎دهیم که حمایت‎های لازم را انجام دهیم.

 

انتهای پیام/ب

 

اختصاص ۱۵ میلیارد به گردشگری لرستان

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.