سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام :

52 یادمان دوران دفاع مقدس در ایلام وجود دارد

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: در حال حاضر در استان ایلام ۵۲ یادمان وجود دارد که پیکر پاک و مطهر ۹۰ شهید هم در این یادمان ها تدفین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سرهنگ محمدرضا شرف بیانی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام عنوان کرد: ۱۷ یادمان استان ایلام ملی است و مورد بازدید راهیان نور سراسر کشور قرار می گیرد مانند قلاویزان، میمک، شرهانی که عملیات های مختلفی در آن انجام گرفت.

شرف بیانی افزود: بخشی از وظایف ما بحث اسناد و مدارک دوران دفاع مقدس در بخش های مختلف است که این مدارک و مستنداتی که در دوران دفاع مقدس بوده در آینده در دسترس مردم قرار بگیرد، هم اکنون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ۵۰ هزار از این اسناد را جمع آوری کرده که در حال تدوین و دیجیتالی کردن این ها هستیم که در آینده در اختیار مردم برای قضاوت قرار بگیرد.

وی ادامه دادد: همچنین در بحث انتقال این ارزش ها در قالب هنرهای مختلف از جمله هنرهای تجسمی، نقاشی، مجسمه سازی اقدام شده و در بحث موزه دفاع مقدس نیز باید این مهم در استان محقق و به عنوان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ایلام معرفی شود.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام   یادآورشد: در همین راستا امسال یک جهشی را در بحث ساخت و تجهیز موزه دفاع مقدس در استان ایلام شروع کردیم.

انتهای پیام/ د

پیکر 90 شهید در یادمان های ایلام

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.