رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبدانان گفت: شهدا مظهر ايثار و خانواده آنان نماد صبر و شكيبايی هستند.

خانواده شهدا نماد صبر و شكيبايی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; محمد میرزایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبدانان در دیدار از خانواده شهدای روستای سرابباغ شهرستان آبدانان گفت: شهدا عزت و افتخار نظام اسلامی بوده و تكريم خانواده‌های معظم آنان وزنده نگه‌داشتن ياد شهدا و ادامه راهشان بالاترين عبادت است.

وی شهادت را مظهر اقتدار نظام و بهترين پاداش درراه خدا دانست و اظهار کرد: ایثار و شهادت يکی از عوامل مهم پيروزی نظام اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان است و وظيفه همه اين است كه از اين امنيت ایجادشده پاسداری كنيم.

میرزایی افزود : مديون خون شهدا هستيم چراکه اين شهدا بودند که با رشادت‌ها، شهادت‌طلبی، ايثار و ازجان‌گذشتگی باعث ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در تمام دنيا شدند.

وی بابیان اين مطلب كه شهدا مظهر ايثار و خانواده آنان نماد صبر و شكيبايی هستند ادامه داد: بر تمام وارثان خون شهدا واجب است، فرهنگ غني شهادت را در جامعه گسترش داده و تلاش کنند، حيات جاودانه شهيدان در تمامی عرصه زندگی‌مان احساس شود.

محمد میرزایی بهترين هديه به خانواده شهدا را حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و حرکت در مسير آرمانی شهدا را نهايت آمال و آرزوی هر فرد مسلمان و متقی خواند.

انتهای پیام/ د

صبر و شکیبایی خانواده شهدا

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.