مدیر کل بنیاد ایلام گفت: ملت ایران همواره و در هر شرایطی، ایستادگی در مقابل سختی‌ها و فشارها را از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز می‌آموزد.

ملت ایران ایستادگی را از خانواده معظم شهدا می‌آموزد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سلیمان رستمیان مدیر کل بنیاد ایلام عنوان کرد: ملت ایران همواره و در هر شرایطی، ایستادگی در مقابل سختیها و فشارها را از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران معزز می آموزد.

وی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اضافه کرد: درسی که عاشورا به همه انسانها آموخت درس آزادگی، فداکاری و مقاومت در راه حق بود و خانواده های شاهد و ایثارگر بخوبی نشان دادند که از این مکتب تاسی گرفته اند.

رستمیان با اشاره به مشکلات امروز جامعه نظیر مسائل اقتصادی اظهار کرد: استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا، در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب، بارها ثابت کردند که در راه ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهند کرد ولی به برکت خون شهدا و ایثارگران همواره نقشه های آنان با شکست مواجه شده است و این بار نیز با مقاومت ملت شریف ایران و در درجه اول خانواده های معظم شاهد و ایثارگران معزز و همچنین تلاش مسئولان و خدمتگزاران نظام، توطئه های آنان خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

ایستادگی خانواده های شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.