سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دامپزشکی شهربابک؛

تشدید نظارت بهداشتی دام ذبح شده در تاسوعا وعاشورا

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: طرح تشدید نظارت بر دام‌های قربانی با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تامین بهداشت عمومی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: طرح تشدید نظارت بر دام‌های قربانی با هدف حفظ سلامت مصرف کنندگان و تامین بهداشت عمومی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی انجام می‌گیرد.

وی افزود: این طرح در قالب ۴ اکیپ ثابت و سیار و با هدف بازرسی دام‌های قربانی قبل و بعد از کشتار همراه با توزیع بروشور در میان شهروندان صورت می‌پذیرد.

اسدی تصریح کرد: در این راستا شبکه دامپزشکی شهرستان به عنوان متولی بهداشت فرآورده‌های خام دامی، علاوه بر برخورد با موارد غیرمجاز کشتار دام در سطح معابر عمومی همه مراکز مرتبط با دیگر فرآورده‌های خام دامی را نیز کنترل می‌کند.

وی اظهار داشت: مردم نسبت به تامین دام زنده نذورات قربانی از میادین عرضه دام تحت نظارت دامپزشکی اقدام و در صورت نیاز به معاینه رایگان دام‌ها و نذورات لاشه دام‌های قربانی خود، مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان گزارش کنند.

انتهای پیام/ح

نظارت برذبح دام در تاسوعا وعاشوراشهربابک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.