سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی:

واحد‌های ایزوگام مشهد شبانه پایش شدند

در راستای اجرای برنامه پایش و کنترل شبانه زیست محیطی؛ مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان به همراهی کارشناسان حوزه نظارت و پایش شبانه از تعدادی از واحد‌های ایزوگام مستقر در محور سیمان – کلات بازدید کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛تورج همتی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت:دراین بازدید شبانه نحوه مدیریت آلاینده‌های زیست محیطی در این مراکز خصوصاً آلاینده‌های هوا مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

وی بر لزوم پایش مستمر و مداوم این دسته از واحد‌ها از سوی کارشناسان حفاظت محیط زیست استان بر پیگیری و اجرای اقدامات لازم قانونی در جهت توقف آلودگی واحد‌های تولید ایزوگام شهرستان مشهد تاکید کرد افزود:در این بازدید‌ها، همچنین از تعدادی از واحد‌های تولید عایق رطوبتی نیز که در راستای کنترل آلاینده‌های هوا مبادرت به نصب سیستم‌های فیلتراسیون کرده بودند، بازدید  شد.

 مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی هدف از اجرای برنامه‌های پایش شبانه زیست محیطی از سوی کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان را رصد مستمر و مداوم فعالیت واحد‌های صنعتی – تولیدی و ممانعت از ایجاد آلودگی محیط زیست خصوصاً در ساعات شب در سطح استان عنوان کرد.

قابل ذکر است که از ابتدای اجرای برنامه پایش شبانه تاکنون بالغ بر ۴۰۰ نوبت برنامه پایش از سوی کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام//ا.س
 

اجرای برنامه پایش شبانه از واحد‌های ایزوگام مستقر در محور سیمان – کلات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.