سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

کشور ما ظرفیت‌های زیادی دارد / مرز‌های این سرزمین مسدود شدنی نیست

استاندار خراسان رضوی گفت:کشور ما ظرفیت‌های زیادی دارد، مرز‌های این سرزمین قابل مسدود شدن نیست؛ آمریکا مرز های خود را نتوانسته مسدود کند در هیچ جای دیگر دنیا قادر به این امر نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه مجمع عمومی مجلس مشورتی جوانان استان گفت: امروز باید با اتکا به توان و ظرفیت‌های درونی کشور و توامندی‌های فکری و علمی جوانان برای رفع مشکلات برنامه ریزی و تلاش کنیم.
 
رشیدیان ادامه داد:کشور ما ظرفیت‌های زیادی دارد، مرز‌های این سرزمین قابل مسدود شدن نیست؛ آمریکا مرز های خود را نتوانسته مسدود کند در هیچ جای دیگر دنیا قادر به این امر نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه وارد عرصه جدیدی از جنگ اقتصادی شده ایم تصریح کرد:اتاق  جنگ در وزارت خزانه داری آمریکا با راهبرد فشار از پایین و اختلاف از بالاست و تمرکزشان به فشار اقتصادی به مردم و محروم کردن ما از ظرفیت تعاملات و تبادلات اقتصادی جهان است.

استاندار خراسان رضوی گفت:ما باید به جای تقابل و، رو در رو‌ی هم قرار گرفتن و مقصر جلوه دادن یکدیگر در کنار هم با اتحاد و انسجام برای رفع مسائل اقتصادی معیشتی مردم تلاش کنیم.

رشیدیان افزود:مجمع مشورتی جوانان می‌تواند در حوزه های، چون اشتغال و تسهیلات توسعه روستایی وارد شده و با کمک ظرفیت فعالان اقتصادی به کمک رونق این مناطق بیاید.

وی گفت:از مجمع مشورتی جوانان انتظار است در جنگ اقتصادی با قدرت وارد عرصه شوند و دوشادوش مدیران و مسئولان برای حل مشکلات تلاش و همفکری نموده و راهکار و طرح ارائه دهند.

انتهای پیام//ح. ص.


برگزاری دومین مجمع عمومی مجلس مشورتی جوانان خراسان رضوی

برچسب ها: جوانان ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.