همزمان با هفته دولت از برخی از پروژه‌ها و محصولات شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری خراسان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ قربان میرزایی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی درحاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگاران گفت: امروزه جوانان ما با تکیه بر دانش بومی خود توانسته‌اند دستگاه‌هایی را تولید کنند که با کیفیت نمونه‌های خارجی کاملا برابری دارند یا حتی در بعضی مواقع بهتر از نمونه‌های خارجی است.

وی  افزود: ما در حال حاضر باید بیش از هر زمان به حوزه دانش بنیان بها داده و زمینه را برای بکارگیری توان و ظرفیت نیرو‌های جوان ایرانی فراهم کنیم.
 
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه‌هایی که بازدید کردیم نسبت به سال گذشته افزایش کمی و کیفی خوبی داشتیم که این موضوع هم در حوزه تنوع محصولات و هم تنوع شرکت‌ها قابل مشاهده است.

در ادامه این مراسم از پکیج ویژه نمک زدایی محصول شرکت کاوش صنعت توس،ماشین آلات تخصصی CNC از محصولات شرکت سامانه‌های دقیق نوین افزار ،لوله فایبرگلاس مغزه‌گیری چاه‎های نفت، محصول شرکت نوین کامپوزیت صدرا ،دستگاه اینتراپتر برای مانیتورینگ و تشخیص خوردگی لوله‌های نفت و گاز محصول شرکت پارس سایان الکترونیک توس و از کتاب تصویرسازی در حوزه مولانا از محصولات شرکت سلام کامیکس از شرکت‌های مرکز رشد فرهنگی و زیارت پارک علم و فناوری خراسان رونمایی شد .
 
انتهای پیام//م.ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.