سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

مردم باید برای مقابله با مشکلات اقتصادی اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت:مردم باید برای مقابله با مشکلات اقتصادی اتحاد و انسجام خود را حفظ کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور ظهر امروز در سفر به شهرستان سلماس بعد از افتتاح طرح های آبرسانی روستایی،به همراه استاندار آذربایجان غربی و مسولان استانی و شهرستانی در نخستین جشنواره ملی عشایر شرکت کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در آئین افتتاحیه این جشنواره با اشاره به نقش عشایر در توسعه و رونق اقتصادی کشور افزود: عشایر در تولید مواد پروتئینی و لبنیات مورد نیاز کشور نقش بسزایی دارند.

امیری تصریح کرد:جمهوری اسلامی ایران مانند رنگین کمان از اتحاد قومیت های مختلف مردمی برخوردار بوده و این متحد بودن باید در بین مردم حفظ شود چرا که برای عبور از شرایط سخت کشوری و رونق اقتصادی باید با اتحاد هر چه بیش تر از گذشته حفظ شود.

وی با اشاره به نقش عشایر در خنثی کردن توطئه های دشمنان افزود:هرگاه که ایران به حضور مردم در صحنه های مختلف نیاز داشته است، عشایر پیشرو و پرچم دار بوده اند.

معاون پارلمانی رییس جمهوری ادامه داد: این حضور در دوران قبل از انقلاب، پیروزی، دفاع مقدس، انتخابات، سازندگی و اقتصاد مقاومتی قابل مشاهده بوده است و همچنان ادامه دارد.

در نخستین جشنواره ملی رنگین کمان عشایر که تا فردا در روستای گردشگری نظرآباد شهرستان سلماس برگزار می‌شود عشایر استان‌های آذربایجان غربی و شرقی خراسان شمالی، کرمانشاه، سمنان و اردبیل حضور دارند و برگزاری بازی های بومی و محلی، نمایش توانمندی عشایر، برنامه‌های فرهنگی و هنری، معرفی آداب و سنن عشایر و همچنین معرفی جاذبه‌های گردشگری از مهمترین برنامه های این جشنواره است.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره ملی عشایر در شهرستان سلماس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.