در مراسمی از جنگلبانان و محافظین عرصه‌های ملی آذربایجان غربی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مراسم تقدیر از جنگلبانان و محافظین عرصه‌های ملی آذربایجان غربی با حضورکریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی؛  زینال زاده مدیر کل امور عشایر و  موسوی مدیر کل منابع طبیعی استان برگزار شد.
در این مراسم موسوی مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت:همه تلاشگران عرصه‌های ملی تعلق خاطر خاصی نسبت به عرصه‌های ملی دارند و با تمام موانع و مشکلات که بر سر راه آنان قرار دارد شبانه روز تلاش دارند حفاظت از عرصه‌های ملی به نحو احسن اجرا شود. مهمترین موضوع در حفاظت از جنگل‌ها و عرصه‌های ملی مشارکت مردم و ترویج قرهنگ منابع طبیعی است که باید در این راستا بیش از پیش برنامه ریزی و تدبیر داشته باشیم.

وجود دومیلیون و هفتصد هزار هکتار عرصه ملی در آذربایجان غربی

مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان غربی  افزود:آذربایجان غربی دو میلیون هفتصد هزار هکتار عرصه‌ی ملی دارد که برای تامین امکانات و تجهیزات حفاظتی و مراقبتی نیازمند نگاه ویژه ایی از سوی مسئولان امر هستیم که امیدواریم با تعاملات و با استفاده از ظرفیت سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی؛ بخشی از مشکلات و چالش‌ها را مرتفع نماییم.

اسمعیل کریم زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز  در این مراسم با تبریک روز جنگلبان گفت:بسیار خوشحالم که در جمع حافظان منابع طبیعی هستم و امروز برای بنده افتخاری است که خود را بعنوان یک جنگلبان بدانم.

وی افزود:همه نعمات الهی انسان در بستر طبیعت و منابع طبیعی خدا دادی نهفته است وانسان‌ها موظف و مکلف به رعایت بهره برداری و حفاظت از این مواهب الهی هستند. علی الخصوص که در دین ما و شریعت ما این امر یک موضوع تکلیف شده است و باید بیش از هر چیز دیگری نعمت‌های الهی و منابع طبیعی را حفظ و حراست نماییم.
کریم زاده  تصریح کرد:کاردر منابع طبیعی بسیار حساس و مهم است و ما شاهد هستیم که کار در منابع طبیعی به لحاظ حساسیت آن و حاکمیتی بودن این وظیفه جانباختگان آن بعنوان شهیدان عرصه‌های ملی نامیده می‌شوند واین چیزی نیست جز اهمیت زیاد وبالا بودن ارزش این عرصه ها.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت:امیدوارم کمبود‌ها و موانعی سختی که بر سر راه عزیزانمان در منابع طبیعی و حفاظت از عرصه‌های ملی وجود دارد با تدبیر و برنامه ریزی‌های دقیق و با همراهی مردم عزیز و سایر مسئولین در استان مرتفع گردد و ما نیز با تمام امکانات در خدمت منابع طبیعی و عرصه‌های ملی هستیم.
در پایان این مراسم از تعداد ۲۲ نفر از همکاران حفاظت تقدیر به عمل آمد و لوح تقدیری از سوی مدیر کل منابع طبیعی به آنان اهداء شد.
انتهای پیام/ح

تقدیر از۲۲  جنگلبان نمونه آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.