درسه ماهه نخست سال جاری ۱۲۹ هکتار از اراضی ملی در شهرستان ارومیه رفع تصرف شد.

خلع ید ۱۲۹ هکتار از اراضی ملی در شهرستان ارومیهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛احمد خوش نژاد رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارومیه گفت:طی سه ماهه اول سال جاری با تلاش نیروهای منابع طبیعی و یگان حفاظت منابع طبیعی ۱۲۹ هکتار از اراضی ملی در شهرستان ارومیه از متصرفین خلع ید و رفع تصرف شد.

وی افزود:در این مدت با تشکیل ۶۳ فقره پرونده تصرف و تخلف در عرصه های ملی شهرستان ارومیه در سطح ۶۳ هکتار نیز اعلام جرم و به محاکم قضایی ارجاع پرونده شده است.

رییس اداره منابع طبیعی شهرستان ارومیه ادامه داد:از پرونده های مفتوحه ی یاد شده در محاکم قضایی؛ در همین مدت بالغ بر 914 میلیون ریال نیز اخذ جریمه و به حساب دولت واریز گردیده است.

خوش نژاد یاد آور شد:شهرستان ارومیه دارای ۳۴۲ هزار هکتار عرصه ی ملی است که نظارت بر این عرصه ی گسترده نیازمند مشارکت مردمی و همراهی مسئولان نهادهای دولتی و غیر دولتی است که امیدواریم با اطلاع رسانی و شیوه های ترویجی آحاد مردم بعنوان حافظان منابع طبیعی ما را در حفاظت از عرصه های ملی همراهی و همیاری نمایند.

به گفته وی تلفن ۱۵۰۴ یگان حفاظت بطور شبانه روزی در اختیار مردم عزیز قرار دارد و در صورت مشاهده هر گونه نخریب و یا تصرف هم استان های گرامی می توانند با این شماره تماس گرفته و مراتب را گزارش نمایند.
انتهای پیام/ح


رفع تصرف اراضی ملی در ارومیه

برچسب ها: منابع طبیعی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.