سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندارتربت جام :

با گرانفروشانی که جو روانی ایجاد کنند قاطعانه برخورد می‌شود

فرماندارتربت جام گفت: جوروانی فضای بازار یک مقدارآرام شده و با بازاریانی که جو روانی ایجاد و گرانفروشی کنند برخورد جدی می شود.

مرتضی حمیدی فرماندار تربت جام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهدگفت:متاسفانه برخی فروشگاه‌ها از عملیات روانی ایجاد شده سو استفاده و گرانفروشی می‌کند‌ که تعزیرات باید با این افراد متخلف برخورد جدی کنند.

وی با بیان اینکه  فروشگاه هایی که جو روانی ابجاد می کنند از آنها نخواهیم گذشت گفت: بازاریان باید همکاری کندو این شرایط می‌گذرد و‌نباید از این اوضاع سواستفاده شودو مدیران باید به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کند.

فرماندار تصریح کرد:اگر با متخلفین و گرانفروشان برخورد نشود اقتصاد ضربه می‌خورد ودر شرایط بحران همه باید همکاری کنند تامردم دچار مشکل نشوند.

حمیدی خاطر نشان کرد:همه باید همکاری کنند تا از این پیچ که دشمن ایجاد کرده و برخی افراد معاند و نا آگاه در داخل سو استفاده کردندعبور کنیم تامشکلی برای کالا‌های اساسی مردم بوجود نیاد.

وی تاکید کرد:افراد زیادی با وجدان در بازار هستند که قیمت‌ها را بالانبردن و با انصافی که دارند کالا‌ها را به فروش می‌رسانندو عده‌ای هم بیش از اندازه گرانفروشی می‌کند که باید با آنان برخورد قاطع توسط تعزیرات انجام گیرد.

انتهای پیام//ز. ج
 

اظهارات فرماندار تربت جام درباره گرافروشی برخی اصناف

برچسب ها: گرانفروشی ، بازاریان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.