امام جمعه مشهد گفت : مردم در هزینه خود مستأصلند و این وضع اصلا قابل تحمل نیست.

برخی مدیران کشور بینش ولایی ندارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ آیت‌الله علم‌الهدی امام جمعه مشهد در جمع بازاریان و اصناف مشهد گفت : ما در عرصه اقتصادی با دو بینش مواجه هستیم، اول اقتصاد مقاومتی که رهبری فرمودند و بینش دوم، سازش با دنیا است که می‌گوید اگر با دنیا نسازیم مشکل ما حل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اختلاف این دو بینش سبب بروز مشکلات اقتصادی امروز ما شده است، افزود: امروز دشمن  به دلیل بینش دوم که در مدیریت اقتصادی ما نفوذ کرده در حال پیشروی است و اگر باور کنیم رزق دست خداوند است، به شکل دیگری عمل خواهیم کرد. امروز مردم در هزینه خود مستأصلند و این وضع اصلا قابل تحمل نیست.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه بار اجرایی نهضت امام بر دوش بازار و کسبه آن بوده است، گفت: از روز اول انقلاب تا به امروز، جریان انقلاب در همه نسل‌های بازار وجود داشته و دارد.

آیت‌الله علم‌الهدی با بیان اینکه نقطه قدرت آمریکا و غرب در منطقه، اسرائیل است که آن هم در محاصره و گروگان ما است، ادامه داد: پیشرفت امروز ما با شروع نهضت قابل مقایسه نیست و امروز ما به مراتب قدرتمندتر از قبل هستیم.

وی با اشاره به اینکه عمر انقلابی بودن بازار محدود به ۴۰ سال نیست بلکه بیش از نیم قرن و از آغاز نهضت امام است افزود: نظام، ابزار اجرایی انقلاب است بگونه‌ای که در نیمه راه انقلاب، سقوط شاه و تشکیل نظام به عنوان اهرم انقلاب بود، چون اصل انقلاب برای آماده‌سازی دنیا برای ظهور امام عصر (عج) است.

امام جمعه مشهد گفت: اگر برنامه مصرف دست شما تولیدکننده و کاسب باشد مشکل اقتصادی ما حل خواهد شد

وی افزود:

انتهای پیام // ف. ش
 

اظهارات امام جمعه مشهد در جمع بازاریان و اصناف مشهد

برچسب ها: نماز جمعه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.