سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتکار کالا در کاشان هنوز محرز نشده است

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: احتکار کالا هنوز در این دو شهرستان محرز نشده و در حال بررسی است.

سعید بلانی زاده، در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: حدود سه تا چهار مورد بر اساس گزارش‌های رسیده در حال بازدید و بررسی و تحقیقات تکمیلی است که هنوز احتکار کالا در این موارد به قطعیت و اثبات نرسیده است.

وی با تأکید بر اینکه احتکار کالا بر اساس یکسری ابزارها و موارد تشخیصی تعزیرات محرز و ثابت می‌شود گفت: ندانسته و مسجل نشده با ابزار قانونی نباید مطلبی را رسانه‌ای کرد یا با آبروی افراد بازی کرد و در مقابل اگر هم مطلبی ثابت شد با توجه به تنگنای اقتصادی و شرایط معیشتی مردم باید با متخلف و محتکر برخورد جدی و قانونی کرد.

کشف چایی از انبار یک شرکت فرش

به گفته وی، خبر کشف چایی نیز در انبار یک شرکت فرش در شهرستان آران و بیدگل هنوز محرز نشده و در دست بررسی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، میزان 7 تن چای به در انبار این شرکت را توسط نیروی انتظامی و بازرسی اصناف تأکید کرد و گفت: این مورد

با توجه به ابزارها و مسائل خاص تشخیصی تعزیرات در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی است.

بلانی زاده با تأکید بر اینکه این میزان کشفیات چای ازلحاظ بهداشتی بودن یا غیربهداشتی بودن و ایرانی یا خارجی بودن آن در دست بررسی است گفت: نتیجه تحقیقات پس از بررسی‌های کامل از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی و اعلام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: شهروندان کاشانی و همشهریان عزیز با توجه به کمبود نیروهای بازرسی و توان و زمان محدود مجموعه هرکدام خود یک بازرس و اطلاع‌رسان از رصد بازار و قیمت‌ها به تعزیرات باشند و به‌محض مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به شماره‌های 135 سازمان تعزیرات حکومتی کشور و 124 صنعت و معدن گزارش کنند و خبر دهند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.