فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر از كشف 500 تن انواع آهن آلات و پروفیل احتکار شده به ارزش 33 میلیارد ریال و دستگيری يك نفر در اين رابطه خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علي جعفري نژادفرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در تشريح اين خبر اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح مبارزه با اخلال گران و نا امن کنندگان بازار و محتکران اقتصادي، طی تحقیقات به عمل آمده توسط ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر مشخص شد برخي از فروشندگان عمده آهن آلات از عرضه آهن به بازار خودداري کرده که این اقدام باعث بروز مشكلاتی در این حوزه شده است.

اين مقام انتظامي تصريح كرد:  مأموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي موفق شدند يك انبار احتكار انواع آهن آلات را در اين شهرستان شناسايي کنند كه طی هماهنگي با مقام قضائي به همراه نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و بازرسی اتاق اصناف از اين انبار بازديد به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این عملیات 500 تن انواع آهن آلات شامل پروفيل وتير آهن احتکار شده که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش آن 33 ميليارد ريال بود کشف شد.

سرهنگ "جعفري نژاد" اظهار داشت: با دستور مقام قضائي انبار احتکار کالا پلمب و يك نفر در اين رابطه نيز دستگير و همراه پرونده تشکیل شده برای  اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به استمرار طرح های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح شهر بيان داشت: برخورد با مفسدان اقتصادي در اولويت کاري ناجا بوده و پليس با کساني که کالاهاي مورد نياز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع مي کند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.