مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از کشف چندین انبار بزرگ احتکار در مرکز استان از جمله انبار ۷۰ تنی برنج وارداتی احتکار شده در ارغوانیه خوراسگان اصفهان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،صالحی مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به اینکه مبارزه با احتکار و اختفای کالاهای وارداتی و یا تولید شده در دستور کار جدی این اداره کل قرار گرفته است ، تاکید کرد : تعزیرات حکومتی آمادگی لازم را دارد تا با همکاری دستگاه های نظارتی و گزارش های مردمی در اطلاع‌رسانی از مراکز اختفا و احتکار سریعا پس از کشف کالاها آن ها را برای ثبات بازار با قیمت دولتی راهی بازار کند.

وی افزود: با توجه به گزارش های مردمی که حکایت از دپوی برنج در انباری در یکی از محله های ارغوانیه خوراسگان داشت با  هماهنگی های لازم با دادستانی ، نیروی انتظامی و دستگاه های نظارتی در بازرسی از این انبار 70 تن برنج خارجی کشف و ضبط شد .

مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به اینکه این انبار بزرگ شناسه ثبت شده نداره و در آن برنج که از کالای اساسی مردم است ذخیره شده است گفت : این برنج ها با قیمت اولیه تعیین شده از سوی مراکز دولتی بین مردم توزیع می شود .‌

صالحی با اشاره به گزارش های خوب مردمی گفت : تا سه روز آینده چندین انبار بزرگ احتکار در مرکز استان مهروموم و صاحبان آن ها به اشد مجازات قانونی می رسند.

وی افزود : در چند روز پیش هم انباری با 150 حلقه لاستیک کامیون به ارزش 5 میلیارد ریال در تیران و کرون کشف شد.

مدیر کل  تعزیرات حکومتی استان اصفهان با اشاره به شناسایی انبار بزرگ تیرآهن و میلگرد احتکاری گفت : این انبار با حضور قاضی سیار اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان و همراه بازرسان صنعت، معدن و تجارت کشف شده است .

وی گفت : برحسب برآورد اولیه میزان تناژ این مقدار تیرآهن و میلگرد نزدیک 200 تن به ارزش 700میلیارد تومان بوده است.

 انتهای پیام/م

کشف چندین انبار بزرگ احتکار در مرکز استان اصفهان

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
بایدبرای این افراد دادگاه نظامی تشکیل داد و اشد مجازات را در نظر گرفت خون مردم مثل زالو می مکند