مأموران فرمندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون انبار احتکار روغن موتور به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال شناسایی و تعطیل شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علی صادقی فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان "تیران و کرون" در راستای شناسایی و برخورد با محتکران کالا و مجرمان اقتصادی با اجرای عملیات مرصاد موفق شدند یک انبار احتکار روغن موتور را شناسایی کنند.

وی افزود: پس از شناسایی انبار مذکور مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن از آن بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات مقدار 35 هزار لیتر روغن موتور ایرانی و خارجی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون ارزش این محموله مکشوفه را براساس اعلام نظر کارشناسان مربوطه 2 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر و همراه پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ "صادقی" در پایان با بیان اینکه مأموران پلیس اشرافیت خوبی بر روی انبارهای دپوی کالا دارند به کسانی که در زمینه احتکار کالاهای اساسی مردم فعالیت می کنند هشدار داد و گفت: در این زمینه هماهنگی های خوبی با مراجع قضائی صورت گرفته و با متخلفان بدون هیچگونه اغماضی برخورد می شود.

 

انتهای پیام/م

 

کشف انبار احتکار روغن موتور در تیران و کرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.