سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۰۰ نفر از اشنویه به اردوی کاروان راهیان نور

امروز ۲۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان اشنویه با بدرقه مسوولان شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به یادمان شهید آبشناسان عین الروم اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مام عزیزی معاون فرماندار اشنویه در مراسم یادواره شهدای شهرستان که در محل یادمان برگزار شد با تبریک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و فرارسیدن عید سعید قربان، اعزام کاروان‌های راهیان نور را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و پشتیبانی از اعزام و این طرح را وظیفه همه مسئولان دانست .
 
وی ادامه داد:مردم باید در مقابل ترفند‌های شوم دشمنان واستکبار جهانی وحدت و انسجام اسلامی خود را تقویت و حفظ کنند.
 
سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه هم در این یادواره ،شهدا را مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی خواند و گفت: این اردو‌ها با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار دنبال می شود.

وی افزود برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمنان توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری رمز عبور از بحران‌ها و پیروزی انقلاب اسلامی علیه دشمنان است.
 
وی گفت: ۱۶۰۰ نفر در قالب چندین کاروان به مناطق عملیاتی اشنویه و شهر‌های همجوار اعزام خواهند شد.
 
 نعمتی رییس عشایر منطقه دشتبیل اشنویه نیز با تشریح نقش عشایر در دفاع از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: تا پایان جان عشایر در مقابل ترفند‌های شوم دشمنان واستکبار جهانی ایستادگی خواهد کرد .
 
در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.
 
انتهای پیام/م
 

اعزام کاروان راهیان نور به یادمان شهید آبشناسان 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.