فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: تمام آحاد مردم با خرید کالای ایرانی و تولید کنندگان با بهبود کیفیت محصولاتشان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گویند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی  با تبریک سال جدید گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله ی اصلی کشور موضوع اقتصاد و معیشت مردم است، که در این خصوص باید تمام آحاد مردم به خصوص بسیجیان به میدان آمده و حمایت از کالای ایرانی را در عرصه عمل نشان دهند.

وی افزود: مقام معظم رهبری تأکید کردند که «حمایت از کالای ایرانی» فقط مربوط به مسئولین نیست؛ آحاد ملّت همه میتوانند در این زمینه کمک بکنند و به معنای واقعی کلمه وارد میدان بشوند.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی افزود: هر شخصی در هر جایگاه و موقعیتی در زمینه حمایت از کالای ایرانی به تقویت تولید ملی کمک کند؛ مردم و مصرف کنندگان با خرید کالای ایرانی تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارگران با تولید بیشتر و با کیفیت تر و محقیقن و پژوهشگران با کوشش علمی در تحقق شعار سال باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه پیش نیاز سرمایه گذاری در کشور امنیت است، تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی نیازمند سرمایه گذاری،کار و اشتغال است و پیش نیاز این سرمایه گذاری امنیت است که در جمهوری اسلامی و به خصوص در مرزهای شمالغرب کشور و در آذربایجان غربی این امنیت وجود دارد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با دعوت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان گفت: آذربایجان غربی با وجود امنیت مثال زدنی و با توجه به داشتن موقعیت خاص جغرافیایی و همسایگی این استان با۳ کشور تركيه، عراق و جمهوري آذربايجان (نخجوان) ظرفیت فوق العاده ای برای رونق کسب و کار کارفرمایان و کارآفرینان دارد.

وی با توصیه به زائرین راهیان نور جنوب کشور گفت: زائرین کربلای ایران برای حمایت از کالا و کاگران ایرانی به جای خرید کالای چینی به عنوان سوغاتی با خرید کالاهای ایرانی و تولید بومی منطقه به اقتصاد کشور و استان های سفر کرده کمک کنند.

وی افزود: مسئولین امر در خصوص کاروان های راهیان نور نیز باید جهت تهیه ملزومات این سفرها حتما از کالاهای ایرانی استفاده کنند و در جهت ترویج آنها بین زائرین تلاش نمایند.

وی یاد آورشد: کلوچه خرمشهر و لقمه خرمای آبادان سوغات معروف مناطق راهیان نور جنوب کشور است که زائرین می توانند آنها به عنوان سوغاتی تهیه نمایند.

وی مصرف کالای داخلی و پرهیز از مصرف کالاهای خارجی را از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: تمام آحاد مردم باید توجه کنند که مقام معظم رهبری شعار امسال هم با موضوع اقتصادی و اتکا به جوانان داخل کشور نامگذاری کرده اند، مردم، بسیجیان، پاسداران و رزمندگان باید با خرید کالای ایرانی به فرمایشات معظم له لبیک بگوییم.

انتهای پیام/ح

تقویت تولید ملی با حمایت از کالای ایرانی

برچسب ها: سپاه ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.