معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اعزام بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ زائر راهیان نور استان در قالب ۱۹ کاروان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ سرهنگ وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیش از 9 هزار و 500 زائر راهیان نور آذربایجان غربی در قالب 19 کاروان از پانزدهم اسفند تا 14 فروردین سال آینده برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
 وی افزود: از این تعداد 1500 نفر از دانشجویان استان نیز در قالب سه کاروان راهیان نور از پانزدهم تا بیست و پنجم اسفند برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند
سرهنگ وحیدی ادامه داد: در سال جاری کاروان های راهیان نور دانشجویی در قالب قرارگاه شهید علم الهدی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.
حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه در آیین بدرقه این دانشجویان با اشاره به این که استقلال و تمامیت ارضی امروز کشور را مدیون خون مطهر شهدا هستیم، گفت: به گفته قرآن کریم شهدا زنده هستند و ما باید بر ادامه دادن راه پر افتخار این عزیزان تلاش کنیم.
حجت الاسلام کیومرزی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم گفت: شهدا برای اعتلای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند و دانشجویان با شرکت درکاروان های راهیان نور بر پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی تاکید می کنند.

انتهای پیام/م

اعزام 19 کاروان راهیان نور از آذربایجان غربی

برچسب ها: شهدا ، مدافعان حرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.