سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفت کشاورزان ایالت کالیفرنیا با جنگ تجاری دولت ترامپ

گروه‌های تجاری در بخش کشاورزی در ایالت کالیفرنیا خواستار پایان دادن به جنگ تجاری دولت ترامپ شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شینهوا، گروه های تجاری در بخش کشاورزی در ایالت کالیفرنیا ضمن اعلام زیان خود از تشدید جنگ تعرفه ها از سوی دولت ترامپ، خواستار پایان دادن به این رویارویی شدند.

صدها تن از کشاورزان، صادر کنندگان محصولات کشاورزی و مقامات محلی در جریان یک صبحانه کاری در شهر بیکرزفیلد کالیفرنیا، ضمن ابراز نگرانی از تشدید جنگ تعرفه ها اعلام کردند اغلب تولید کنندگان محصولات کشاورزی در این ایالت از رویارویی های تعرفه ای دولت آمریکا با سایر کشورها آسیب می بینند.

در این نشست اعلام شد به عنوان مثال، تنها یک تولید کننده عمده در این ایالت در جریان تنش های تجاری اخیر دولت ترامپ با سایر کشورها بیش از 1.5 میلیارد دلار زیان کرده است.

از آغاز سال میلادی جاری دولت آمریکا به بهانه حمایت از تولید داخلی، با اغلب شرکای تجاری خود در سراسر جهان وارد نوعی رویارویی تعرفه ای شده است. طبق آمار صندوق بین المللی پول، انتظار می رود این اقدام آمریکا و اقدامات تلافی جویانه کشورهای آسیب دیده از این سیاست، رشد جهانی را به میزان 0.5 درصد کاهش دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
نابودی ترامپ نزدیکه شک نکنید
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
این مطالبه بحق کشاورزان در مورد جنگ تجاری یک طرف .... از طرف دیگر معلوم نیست از سوختن این همه جنگل ترامپ در آینده ( پس از دوران ریاست جمهوری...) چه خوابی برای ساخت و ساز یا کاربری های اقتصادی ملکی در این اراضی عریان جنگلی چه نقشه ای کشیده ( از آنجا که با نقض معاهده تغییرات آب و هوایی و با این قانون بین المللی هم مخالف است...) خدا فقط میداند این نادان که فقط دلار را میشناسد چه نقشه هایی برای اینهمه زمین جنگلی که در حال سوختن است در سر دارد والا به جای مداخلات بین المللی در تمام کشورها چه اروپایی و چه شرقی اظهار نظرهای عبث و یاوه گوئی ها نیرو گسیل کند و جنم آمریکائیش را حداقل به مردم آمریکا که به او رای داده اند نشان دهد و آتش جنگلی کالیفرنیا را خاموش کند البته اگر مرد است....