سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای محرومیت‌زدایی در روستا‌ها

مدیر اجرایی قرارگاه جهاد توانمندسازی موج الحسین (ع) از اعزام ۵ کارگروه جهادی به روستای بردیه دشت آزادگان برای امر محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین رستمی، مدیر اجرایی قرارگاه جهاد توانمندسازی موج الحسین(ع)  بیان داشت: گروه جهادی قرارگاه جهاد توانمندسازی موج الحسین(ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه(۲۵ و ۲۶ مرداد ‌ماه) برای فعالیت‌های جهادی، فرهنگی، مذهبی، کارآفرینی و... به روستای  بردیه دشت آزادگان رفتند.

وی افزود: قرارگاه جهاد توانمندسازی موج الحسین(ع) در قالب ۵ کارگروه به روستای بردیه دشت آزادگان برای امر محرومیت‌زدایی اعزام شدند.

رستمی عنوان کرد: 5 گروه جهادی «کارگروه سلامت و درمان»، «کارگروه فرهنگی»، «کارگروه اجتماعی»، «کارگروه صندوق قرض‌الحسنه» و «کارگروه توانمندسازی» اهداف خود را برای محرومیت‌زدایی در روستای  بردیه دشت آزادگان دنبال می‌کنند.

مدیر اجرایی قرارگاه جهاد توانمندسازی موج الحسین(ع) با اشاره به بیانات رهبر در خصوص محرومیت زادیی گفت: این قرارگاه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در امر محرومیت‌زدایی در تلاش است که از ظرفیت‌ هیئت‌های مذهبی وارد روستاهای محروم شود تا گامی هر چند ناچیز برای رفع فقر و محرومیت از روستاها بردارد.

انتهای پیام/م

زدودن چهره محرومیت از روستاهای خوزستان

برچسب ها: محرومیت زدایی ، فقر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.