داوطلبان هلال احمر شوش در کنار آموزش های همگانی، نوشت افزار و بسته های غذایی و بهداشتی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در روستاهای شوش  با هدف محرومیت زدایی جوامع روستایی اجرا شد.

علی خدادادی، اظهار کرد: نخستین قشر جامعه هدف جمعیت هلال احمر، دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردارند که علاوه بر اهدای نوشت افزار و بسته های غذایی و بهداشتی، به آموزش های امدادی مبادرت می کند.

وی با اشاره به نقش مهم خانه های هلال در شناسایی افراد بی بضاعت افزود: در این مرحله از طرح توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در روستاهای «درچال» و «بیت خشان» از توابع بخش مرکزی شوش، داوطلبان هلال احمر شوش در کنار آموزش های همگانی، نوشت افزار و بسته های غذایی و بهداشتی را بین اقشار آسیب پذیر توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: جمعیت هلال احمر در راستای اهداف ذاتی خود و توانمند سازی اقشار آسیب پذیر برای مقابله با آسیب های اجتماعی و طبیعی برنامه های متنوعی را در دست اجرا دارد که برای این اقشار به کار می گیرد.

خدادادی با تشریح وظایف خانه های هلال تصریح کرد: خوشبختانه برنامه ریزی مناسبی برای افراد ناتوان صورت گرفته و در مناطق مختلف استان خوزستان این اقشار آسیب پذیر، در کنار آموزشهای امدادی و توانمندسازی و حمایت های آموزشی سایر نیازهای این افراد نیز با کمک خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر تامین می شود.

وی با اشاره به طرح خادم به عنوان یکی از برنامه های ملی و اساسی جمعیت هلال احمر بیان کرد: خانواده های طرح خادم شامل خانواده آماده در مخاطرات که با برنامه ریزی مناسب این طرح ان شاالله در آینده در استان خوزستان محقق خواهد شد.

خدادادی عنوان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی که در جمعیت هلال احمر شهرستان های مختلف صورت می گیرد، راه اندازی خانه های هلال احمر، آموزش های امدادی و کمک های اولیه طبق برنامه ریزی صورت می گیرد و همچنین با کمک سایر نهادهای روستایی و مشارکت مردم و داوطلبان هلال احمر به بهبود شرایط و کیفیت زندگی این افراد کمک خو اهد شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.