رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی باغملک از ویزیت یک هزار بیمار در شهر صیدون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  صادق شهریاری، رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی باغملک گفت: اکیپ تخصصی بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) باهدف محرومیت زدایی ورسیدگی به وضعیت بهداشت ودرمان مناطق محروم بیش از۱۰۰۰ نفر را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.

وی بیان داشت: اکیپ‌های تخصصی بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ولی عصر (عج) با هدف محرومیت زدایی و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان مناطق محروم و کم برخوردار در شهر صیدون مستقر و بیش از ۱۰۰۰نفر را به‌صورت رایگان ویزیت کردند.

 رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی باغملک افزود: اکیپ پزشکی اعزامی به شهرستان باغملک به صورت یک تیم کامل پزشکی متشکل از ۲۸پزشک متخصص و فوق تخصص به همراه تجهیزات و داروهای مورد نیاز بیماران وارد شهرستان باغملک و شهر صیدون شدند که توانستند خدمات خوبی به مردم این منطقه ارائه کنند و بیمارانی که نیاز به مراقبت‌های تخصصی‌تر داشتند به مرکز استان ارجاع داده شدند.

شهریاری بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی با همکاری بهداشت و درمان آمادگی این را دارد تا در تمامی نقاط محروم چه ازنظر درمان رایگان وچه آموزش‌های لازم دراین زمینه به صورت خودجوش رسالت اصلی خود که‌‌ همان خدمت بی‌منت به مردم است را انجام دهد.

انتهای پیام/م

ویزیت یک هزار بیمار توسط بسیج جامعه پزشکی در صیدون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.