سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح شیف شب و ۲۴ ساعته شدن اورژانس اجتماعی بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری تعداد ۲ هزار و ۵۳۲ تماس مرتبط با خط اورژانس اجتماعی بهزیستی استان طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  امید قادری امروز یکشنبه در مراسم افتتاح شیف شب و ۲۴ ساعته شدن اورژانس اجتماعی بهزیستی، اظهار داشت: بهزیستی کرمانشاه در زمینه اورژانس اجتماعی جزو استان های پیشرو کشور است.

وی با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمات به آسیب دیدگان و نیازمندان به کمک در اولویت کار نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی است، افزود: از این به بعد شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع آسیب اجتماعی و نیاز به مداخله از قبیل خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، فرار دختران و پسران از منزل،زنان آسیب دیده و... با خط تلفن اورژانس اجتماعی به شماره ۱۲۳ تماس بگیرند و کارشناسان ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشکلات مطرح شده هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از برقراری تعداد ۲ هزار و ۵۳۲ تماس مرتبط با خط اورژانس اجتماعی بهزیستی استان طی سه ماهه ابتدای امسال خبر داد و گفت:بیشترین تماس گیرندگان از بین بانوان بوده و بیشتر خدمات دهی نیروهای اورژانس در زمینه مشاوره های خانوادگی برای رفع اختلافات بوده است.

این مسئول  بیان کرد: از تعدادهای تماس های گرفته شده با خط ۱۲۳ بهزیستی۲۰۴ مورد آن به تیم های سیار برای مداخلات بهنگام و ضروری ارجاع داده شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه، افزود: سال گذشته برای تأمین نیروی انسانی این مراکز تعداد ۲۵۰ نفر روانشناس متخصص به کار گرفته شدند.

 

انتهای پیام/ز

راه‌اندازی مراکز اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.