دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : دو کمپ ترک اعتیاد در کرمانشاه به عنوان کمپ های اجباری ترک اعتیاد در استان مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شمشیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت : کمپ های ترک اعتیاد سراب نیلوفر و چشمه سفید به عنوان کمپ های اجباری ترک اعتیاد در استان مورد استفاده قرار می گیرند.

وی گفت : معتادان متجاهر سطح شهرهای استان توسط شهرداری ها و نیروی انتظامی جمع آوری و به منظور درمان و نگهداری در این 2 کمپ ساماندهی می شوند.

شمشیری افزود : این 2 کمپ توانایی نگهداری بیش از 500 معتاد متجاهر را دارند که به نظر می رسد جوابگوی نیاز باشند.

وی افزود : بودجه لازم به منظور تکمیل این کمپ ها اکنون تخصیص پیدا کرده است و به زودی روند اجرایی آن به منظور تجهیز پروژه ها انجام خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه یادآور شد: علاوه بر کمپ های اجباری ترک اعتیاد 21 کمپ ترک اعتیاد خصوصی نیز زیرنظارت بهزیستی فعالیت می کنند که معتادان خود معرف در آنها نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه کرمانشاه در سال 96 رتبه نخست کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر را کسب کرد و گفت: سال گذشته بیش از 2 هزار و 750 کیلوگرم مواد مخدر در استان توسط نیروی انتظامی و سایر دستگاه های امنیتی کشف و ضبط شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کرمانشاه سال گذشته رتبه نخست کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر را کسب کرد

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۷
خانواده ها در نظر داشته باشند که اگر در یک خوانواده فرد معتادی دارند حتما از کمپ های دارای مجوز بهزیستی استفاده کنند که علاوه بر بهداشت از نظر برخورد با فرد معتاد و توانمندی آن فرد توسط کمپ حتمی باشد و در کمپ های غیر مجاز انواع کتک و شکنجه و توهین و ناسزا و رعایت نکردن بهداشت و حتی فوت فرد معتاد بارها دیده شده.