سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۵۱ پایگاه غنی‌سازی اوقات فراغت در خراسان شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی از فعالیت ۵۱ پایگاه برای اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ حجت‌الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آیین اختتامیه طرح اوقات فراغت در استان گفت: ۵۱ پایگاه اوقات فراغت در تابستان امسال برای مناطق مختلف خراسان شمالی اجرا شد.

حجت‌الاسلام خادمی افزود: هدف از ایجاد پایگاه‌های غنی سازی اوقات فراغت نزدیک کردن نوجوانان به اهداف الهی و دور کردن از نقشه‌های شوم دشمنان بود.

وی با بیان این که تمامی این پایگاه‌ها در مناطق آسیب‌پذیر خراسان شمالی و با حضور مبلغان بومی و اعزامی دایر شد که مبلغان در کلاس‌های آموزشی پاسخگوی سؤالات و شبهات نوجوانان بودند، افزود: حضور مبلغان در مناطق آسیب پذیر توانسته در پاک‌سازی تنش‌های اجتماعی و کاهش ناهنجاری‌ها مثمر ثمر واقع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: آموزش‌های ارائه شده در این کلاس‌ها متناسب با سن دانش آموزان و شامل مباحث فرهنگی ، علمی ، احکام ، قرآن و آموزش‌های فضای مجازی بوده است.

وی گفت: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی از چهارم تیرماه امسال با نقش‌آفرینی روحانیان مبلغ بومی و اعزامی از قم و مشهد آغاز و امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام / ب

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تابستانی در خراسان شمالی

برچسب ها: جوانان ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.