معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: اردو‌های تابستانی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از ابتدای تیر ماه جاری آغاز می‌شود.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، غلام علی رحمانی معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی گفت:: امسال پنج هزار و ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی به اردو‌های سراسر و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
وی بابیان اینکه اردو‌های این نهاد باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تحت حمایت برگزار می‌شود، گفت: امسال پنج هزار و ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت به اردو‌های سراسر و عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
رحمانی زمان آغاز این اردو‌ها را از ابتدای تیرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: این اردو‌ها در سه بخش آموزشی، تربیتی، شوق زیارت و همچنین عتبات عالیات برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه امسال ۴۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد به اردو‌های آموزشی، تربیتی به مقصد مشهد، گیلان، مازندران اعزام می‌شوند، گفت: طبق برنامه‌ها ۲۸۰ نفر از زنان سرپرست خانوار و سالمندان تحت حمایت این نهاد نیز به زیارت کربلای معلا و نجف اشرف مشرف می‌شوند.
رحمانی افراد بهره‌مند از اردو‌های شوق زیارت طی سال ۹۷ را پنج هزار و ۲۰۰ نفر برشمرد و افزود: این افراد امسال با کمک خیران به مشهد مقدس، قم و جمکران اعزام می‌شوند.
معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی در ادامه به برنامه‌های اردو‌های تابستانی این نهاد خاصه در بخش دانش‌آموزی و دانشجویی اشاره کرد و گفت: تیرماه امسال ۷۶ دانش‌آموز دختر به استان مازندران و ۱۱۷ دانش‌آموز پسر نیز راهی اردوی آموزشی تربیتی استان گیلان می‌شوند.
رحمانی با اشاره به اینکه ۷۸ دانشجوی پسر و ۱۱۴ دانشجوی دختر نیز در مردادماه امسال به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، بیان کرد: در تیرماه امسال ۱۹۰ دختر بازمانده از تحصیل و ازدواج نیز به اردو‌های زیارتی قم مشرف می‌شوند.
انتهای پیام/ط


اعزام ۴۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد به اردو‌های تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.