معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در اسفراین گفت: هم اکنون ۲ میلیون دانش آموز عضو طرح دادرس جمعیت هلال احمر در کشور هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سعید بابابی معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در اسفراین با بیان اینکه هم اکنون کانون‌های دانش آموزی جمعیت هلال احمر در هشت هزار مدرسه فعال است ، گفت: هم اکنون ۲ میلیون دانش آموز عضو طرح دادرس (دانش آموز آماده در روز‌های سخت) جمعیت هلال احمر در کشور هستند که آموزش‌های پایه امداد و کمک‌های اولیه را درمدارس کشور فرا گرفته اند.

وی با اشاره به این که بیش از ۴۵۰ هزار نفر در کشور عضو این کانون‌ها هستند، گفت: آموزش خودامدادی در مواقع حادثه و گسترش فعالیت‌های بشردوستانه در جامعه را دو هدف اصلی تشکل‌های دانش آموزی این سازمان بیان کرد.

بابایی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در این حوزه یکی از شرکای بزرگ طرح نماد (نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان) است که یک سال است با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر دراین خط فعالیت می‌کند.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: پیش گیری از آسیب‌های اجتماعی در ۴۲۰ مدرسه و ۱۱۰ خوابگاه دانش آموزی آموزش داده می‌شود.

وی گفت: کانون‌های دانش آموزی هلال احمر در حوزه پیش گیری از آسیب‌های اجتماعی با دفتر مراقبت‌های اجتماعی وزارت آموزش و پروش همکاری می‌کند.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر افزود: فراهم کردن برنامه‌های مناسب اوقات فراغت برای دانش آموزان و آموزش مهارت‌های زندگی در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد موثر است.

انتهای پیام/ ب


عضویت بیش از ۴۵۰ هزار نفر در کانون‌های جمعیت هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.