سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: من محبوب‌ترین جمهوری‌خواهِ تاریخ هستم!

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنرانی خود در فلوریدا با اشاره به یک نظرسنجی خیالی، خود را محبوبترین جمهوری‌خواه در تاریخ این حزب معرفی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی باستل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز سه شنبه ضمن سخنرانی در فلوریدا، نظرسنجی‌ها را «همانند هر چیز دیگری» جعلی دانست. او رسانه‌ها و مطبوعات را به مخفی کردن نتایج واقعی نظرسنجی‌ها متهم کرد و با اشاره به یک نظرسنجی خیالی، خود را محبوب‌ترین جمهوری‌خواه تاریخ آمریکا معرفی کرد.

ترامپ در بخشی از سخنرانی خود گفت: نظرسنجی‌ها جعلی هستند؛ درست مانند هر چیز دیگری. خبرگزاری‌های جعلی نظرسنجی برگزار می‌کنند و من فقط 25 درصد رای می‌آورم.

رئیس جمهور آمریکا سپس به یک نظرسنجی خیالی اشاره کرد  و گفت: آنها فقط یک نظرسنجی درست اعلام کردند – محبوب‌ترین فرد در تاریخ حزب جمهوری‌خواه «ترامپ» است. باور می‌کنید؟ آیا [فکر می‌کنید] آن ابراهام لینکلن (یکی از محبوب‌ترین رؤسای جمهور آمریکا) است؟ خیلی خوب بود؟

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز با انتشار پیام‌هایی در حساب توئیتری، خود را محبوب‌ترین رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه معرفی کرده بود. او در یک پیام توئیتری نوشت: بالاترین تعداد آرا در تاریخ حزب جمهوری‌خواه. با احترام به لینکلن و رونالد ریگان. باید چیزی اشتباه شده باشد، لطفا این آراء را دوباره بررسی کنید.

مشخص نیست ترامپ دقیقا با استناد به کدام نظرسنجی خود را محبوب‌ترین جمهوری‌خواه در تاریخ آمریکا معرفی کرده است؛ چراکه نخستین نظرسنجی معتبر مؤسسه گالوپ به دوره ریاست جمهوری «هری ترومن»، سی و سومین رئیس جمهور آمریکا در سالهای 1945 تا 1953 باز می‌گردد. این در حالی است که آبراهام لینکلن در سال 1865 درگذشت.

ترامپ، پیش از این در مصاحبه با روزنامه انگلیسی سان مدعی شده بود محبوبیت او از آبراهام لینکلن، نخستین رئیس جمهور حزب جمهوری‌خواه آمریکا بالاتر است. او با اشاره به این که میزان محبوبیت او در میان جمهوری‌خواهان 92 درصد است، خود را محبوب‌ترین رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه این کشور توصیف کرد.

انتهای پیام/

نظرسنجی خیالی ترامپ درباره میزان محبوبیتش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
کشششششششششککککککککککککککککک