مایک پنس معاون دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت، آمریکا دخالت در انتخاباتش را از طرف هر کشوری؛ نه از روسیه، چین، ایران، کره شمالی و یا هر طرف دیگری تحمل نخواهد کرد.

پنس: آمریکا دخالت در انتخاباتش را تحمل نخواهد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، مایک پنس معاون ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت، آمریکا دخالت در انتخاباتش را تحمل نخواهد کرد.

پنس گفت: «درحالیکه دیگر کشور‌ها ملزم به داشتن این توانایی هستند، این واقعیت است که روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ ما مداخله کرد. این یک قضاوت درست و شفاف جامعه اطلاعاتی ما است ورئیس جمهور اعلام کرد که ما نتیجه گیری جامعه اطلاعاتی را قبول می‌کنیم. هدف روسیه این بود که با ایجاد اختلافات و شکاف و هر گونه تلاشی برای دخالت در انتخابات ما به دموکراسی ما آسیب برساند و این امر مجاز نخواهد بود. اگر چه نتیجه آراءتغییر حقیقتا تغییر نکرد، اما اجازه هر گونه تلاش برای مقابله با دمکراسی ما داده نخواهد شد.»

وی افزود: «آمریکا هرگونه دخالت خارجی در انتخاباتش را از طرف هر کشوری تحمل نخواهد کرد؛ نه از روسیه، چین، ایران، کره شمالی و یا هر طرف دیگری.»

انتهای پیام/

اظهارات پنس درباره دخالت انتخابات آمریکا

برچسب ها: آمریکا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار