سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولویت امروز تلاش برای گذر از مشکلات است

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان گفت : اولویت امروز تلاش برای گذر از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نمازجمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مواضع انقلابی رییس جمهور کشورمان در شرایط حساس منطقه گفت: همچنان که رییس جمهور اعلام کردند رژیم اشغالگر قدس یک رژیم جعلی وغیر مشروع است واگر نفت ایران صادر نشود نفت منطقه هم صادر نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین به سخنان رییس جمهور در جمع سفیران کشورمان در دیگر کشور‌ها اشاره کرد و گفت: امروز مذاکره با آمریکا به معنای تسلیم شدن در برابر آمریکا و از دست دادن دستآورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد سرداران دفاع مقدس به ویژه سردار سلیمانی گفت: همچنان که این سردار سرافزار اعلام کردند که اگر آمریکا جنگ را شروع کند پایان آن با ماست.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه در کشورمان باید همه با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب آماده دفاع از کیان ایران اسلامی باشیم افزود: در حال حاضر باید یک صدا از نظام اسلامی شنیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با گرامیداشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به امامت آیت الله طالقانی گفت: نماز جمعه پایگاه عبادی وسیاسی حکومت اسلامی است

وی با گرامیداشت یاد سنگرداران نماز جمعه آیت اله طباطبایی، آیت اله مدنی، آیت اله اشرفی اصفهانی و آیت اله دستغیب شهدای محراب ونماز جمعه، فرارسیدن سالروز رحلت آیت اله مشکینی را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی مکان نماز جمعه را مرکز آگاهی‌های معنوی وسیاسی و قرار گاه بصیرت واخلاق دانست.

امام جمعه زنجان حماسه رزمندگان در عملیات مرصاد را یاد آور شد وگفت: در این تاریخ منافقین خوار وذلیل شدند ودلیر مردان ورزمندگان اسلام درس خوبی به استکبار وایادی آن دادند.

 

انتهای پیام/ع

اتحاد و همدلی، مهمترین راه حل برای مقابله با دشمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.