سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تفویض اختیار به فرمانداران در طرح های زیر 250 میلیون تومان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با تفویض اختیار به فرمانداران در طرح های تا 250 میلیون تومان ، فرآیند ارسال پرونده به کارگروه استان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه  گفت: برای توسعه اشتغال استان دولت تسهیلات ارزان قیمت و خوبی را اختصاص داده است زمینه توسعه بیش از هر زمانی فراهم است و طلب میکند از تمامی ظرفیت استان برای بهره مندی از فرصت فراهم شده استفاده کنیم

وی افزود: خوشبختانه با تفویض اختیار به فرمانداران در طرح های تا 250 میلیون تومان ، فرآیند ارسال پرونده به کارگروه استان کاهش یافته و مستقیما" پرونده از شهرستان به کارتابل بانک فرستاده می شود .

عزیزی بیان کرد: همین کاهش فرآیندها سرعت کار را در شهرستان بالا می برد لذا انتظار می رود کمیته اشتغال شهرستان این فرصت بسیار خوب را مغتنم شمرده و بیش از گذشته فعالیت کند.


دبیر کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تاکید نمود : با مصوبه کارگروه اشتغال و نظر مساعد استاندار  مقرر شده است برش شهرستانی سهمیه اشتغال هر شهرستان به تفکیک دستگاه اجرایی ، بانک عامل و بخش ها و زیر بخش ها تدوین شود و این خود به فرمانداران در جهت برنامه ریزی های بعدی در شهرستان ها کمک می نماید.


انتهای پیام/ز

کاهش فرآیندها سرعت کار را در شهرستان بالا می برد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.