جلسه شورای اداری که با حضور مدیران اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  فرماندار کرمانشاه گفت :  تنها تسهیلات 29 پرونده در حوزه مشاغل روستایی پرداخت شده است.

وی گفت: این مقوله نشان می دهد فاصله انعقاد با پرداختی بسیار است و تقاضا دارم دستگاه های اجرایی نسبت به کاهش این فاصله اقدام کنند.

رنجبرافزود : در حوزه مشاغل روستایی کرمانشاه 54 میلیارد و 190 میلیون تومان اعتبار که سهمیه 2 مرحله ای ابلاغی بوده با 198 طرح با اعتبار 264 میلیارد تومان پیش پذیرش شده است که از فرصت شغلی یک هزار و 579 مورد برخوردار است.

وی ارسالی به کارتابل بانک ها را 186 پرونده با 299 میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و گفت: از این میزان تنها 42 پرونده با 43 میلیارد تومان اعتبار منجر به عقد انعقاد قرارداد شده که پرداخت تسهیلات به 29 پرونده بسیار اندک است و از ارگان های مربوطه انتظار فعالیت بیشتر در راستای کاهش فاصله انعقاد تا پرداختی ها را داریم.

فرماندار کرمانشاه در خصوص طرح مشاغل خانگی که توسط جهاد دانشگاهی در حال پیگیری است، اظهار داشت: این طرح از تسهیلات بالایی برخوردار است و از سهمیه اشتغال 2 هزار و 700 نفری در استان برخوردار است که بخشی از آن مربوط به شهرستان است و در رشته های مختلفی همچون پرورش مرغ بومی خانگی، فناوری اطلاعات، تولید عسل و مترجم زبان انگلیسی برخوردار است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تسهیلات 29 پرونده در حوزه مشاغل روستایی پرداخت شده است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.