رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت:جمع آوری اطلاعات فرزندان دانش آموخته دانشگاهی بازنشستگان، فرصت خوبی را فراهم می آورد که این عزیزان از اعتبارات و تسهیلات اشتغال بهره مند شوند.

راه اندازی بانک اطلاعاتی فرزندان بازنشستگانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جواد اکبری رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت:  یکی از مهمترین کارهایی که در حوزه بازنشستگان انجام شده است تشکیل کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی است که ظرفیت خوبی را برای بازنشستگان در سراسر کشور فراهم آورده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با فعالیت کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی، بازنشستگان از امکانات خوبی در شهرها و استان های زیارتی و توریستی برخوردار شده اند و این در جهت رفاه بیشتر بازنشستگان و خانواده های ایشان بوده است.

جواد اکبری افزود: در استان نیز با همکاری اعضاء هیات مدیره ، خوشبختانه کارهای خوبی صورت گرفته است از جمله این که در تمامی شهرستان های تابعه، کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تشکیل شده و این امر به انجام امورات مربوط به این عزیزان سرعت بخشیده است.

حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  ضمن تاکید بر ماموریت های بسیار حائز اهمیت وزارت متبوع در تمامی بخش ها، گفت: آنچه بیش از سایر ماموریت های وزارت مد نظر بوده و نگاه دولتمردان نگاهی ویژه به آن می باشد پایداری مشاغل و توسعه اشتغال است در هیچ برهه ای از زمان در جمهوری اسلامی، به اندازه امسال، اعتبار و بودجه به اشتغال اختصاص داده نشده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی بسترها و زیرساخت ها ، فراهم است که استان به سمت ارتقاء و توسعه گام بردارد به همت استاندار محترم حتی در بحث زلزله نیز علاوه بر اعتبارات اشتغال روستایی و عشایری 600 میلیارد تومان به استان اختصاص داده شده که 300میلیارد آن ابلاغ و 13 میلیارد آن پرداخت شده است که به جد به دنبال تدوین برنامه جهت تسریع در جذب و پرداخت این اعتبارات هستیم.

حسن عزیزی  با بیان اینکه ضرورت دارد  درگام نخست بانک اطلاعاتی خوبی از  فرزندان دانش آموخته دانشگاهی بازنشستگان  تهیه شود گفت:جمع آوری اطلاعات فرزندان دانش آموخته دانشگاهی بازنشستگان، فرصت خوبی را فراهم می آورد که این عزیزان از اعتبارات و تسهیلات اشتغال بهره مند شده و بازنشستگان عزیز تا حدودی از هر حیث احساس رفاه بیشتری نمایند و وضعیت معیشتی فرزندانشان برای آینده در مسیر ارتقاء قرار بگیرد .

انتهای پیام/ز

جمع آوری اطلاعات فرزندان دانش آموخته دانشگاهی بازنشستگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.