سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین دوره آموزشی مدیریت تروما در شرایط پیش بیمارستانی

اولین دوره آموزشی مدیریت تروما در شرایط پیش بیمارستانی در کرمانشاه برگزار شد.

اکبر آزادی مسئول روابط عمومی اورژانس استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه گفت : اولین دوره آموزشی مدیریت تروما در شرایط پیش بیمارستانی به مدت دو روز با هدف توانمندسازی کارشناسان عملیاتی اورژانس استان برگزار شد.

وی گفت : این دوره آموزشی در راستای ارتقاء عملکرد اورژانس در مدیریت تروما ، کاهش مرگ و میر و استفاده بهینه از تجهیزات بصورت کاملا علمی و متناسب با تغییرات روز در مراقبت از بیماران ترومایی برگزار شد.

آزادی افزود : خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه وقوع حوادث اهمیت فراوانی داشته و این کارگاه دو روزه در دو بخش تئوری و عملی پیرامون مباحث مرتبط با تروماهایی همچون تصادفات ، سوختگی و سقوط از ارتفاع تشکیل گردید.

وی افزود : از خصوصیات این دوره شبیه سازی مصدومین از طریق بیمارنما بود که به کارشناسان اورژانس کمک می کرد تا حد زیادی در ارزیابی بیمار با وضعیت واقعی تری روبرو شوند.

در این دوره دو روزه که ۲۴ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس استان حضور داشتند ، پس از طی آموزش و آزمون کتبی و آزمون عملی و کسب نمره قبولی گواهینامه این دوره را دریافت می نمایند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

ارتقاء عملکرد اورژانس در مدیریت تروما

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.