سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ورزش در جیرفت:

توسعه عدالت ورزشی در دستور کار است/ اتمام پروژه‌های ورزشی در کرمان نیازمند منابع بیشتری است

سلطانی فر گفت: دولت توسعه عدالت را در تمام امکانات ورزشی به ویژه در مناطق محروم از جمله جنوب کرمان در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه ی بازدید از اماکن ورزشی شهرستان جیرفت گفت:  با توجه به رویکردی که دولت در ایجاد عدالت در توزیع امکانات دارد، ما فکر می کنیم که به مناطق محروم تر کشور، مثل شهرستان های جنوبی استان کرمان باید نگاه ویژه تری داشته باشیم و منابع بیشتری را صرف پروژه های این مناطق کنیم.

سلطانی فر تصریح کرد: هم اکنون تعدادی از پروژه های جیرفت که نیازمند بازسازی و اختصاص  منابعی برای توسعه امکانات دارد را مورد بازدید قرار دادیم و در ادامه هم به شهرستان های عنبرآباد، کهنوج، قلعه گنج و منوجان  و احتمالاً رودبار، می رویم.

وی یادآور شد: آنجا هم بررسی های لازم را خواهیم داشت و از نزدیک در جریان کار پروژه ها قرار می گیریم.

 سلطانی فر ابراز امیدواری کرد: با کمک مسئولان و حمایت نمایندگان استان، بتوان طی دو سال آینده تعداد قابل توجهی از این پروژه های نیمه تمامی که بعضاً 10، 15 سال است که عملیات اجرایی آن ها آغاز شده و بلاتکلیف مانده اند را به اتمام برسانیم.

وزیر ورزش یادآور شد: این کار هم سبب توسعه ورزش همگانی می شود و هم با توجه به اینکه مردم استان کرمان و جوانانش ظرفیت خوبی در رشته های مختلف دارند و قهرمانان به نامی در رشته های مختلف در این استان حضور دارند، امیدواریم با این کار در آینده بتوانیم خبرهای خوبی را از ورزش استان کرمان برای مردم داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پهناور بودن استان کرمان، آیا امکان راه اندازی اداره کل ورزش و جوانان جنوب استان کرمان وجود دارد، گفت: در حال حاضر دولت و سازمان اداری استخدامی با گسترش تشکیلات موافقت نمی کند.

سلطانی فر افزود: ما باید بتوانیم مدیریت بهتری از امکاناتمان داشته باشیم، ضریب بهره وریمان را بالا ببریم و منابع بیشتری را متمرکز کنیم، بدون اینکه هزینه های جاریمان را زیاد کنیم، یعنی به جای گسترش تشکیلات و اینکه هر ساله مبالغی را صرف هزینه های جاری کنیم، این پول ها را در پروژه های عمرانی بیاوریم تا بتوانیم سریعتر سخت افزارها و امکانات مناسب را در اختیار مردم بگذاریم.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.