مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، سه شنبه 19 تیر جاری به جنوب کرمان سفر می کند.

محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  با اشاره به سفر یک روزه ی وزیر ورزش به جنوب کرمان، به بیان برنامه های سفر وی پرداخت و گفت: سلطانی فر، وزیر ورزش ساعت 7:30 دقیقه ی صبح روز سه شنبه 19 تیر جاری وارد فرودگاه جیرفت می شود و سپس در فرماندری جیرفت حضور می یابد.

وی افزود: بازدید از اماکن ورزشی، چمن طبیعی، استخر نیمه تمام و زمین چمن مصنوعی این شهرستان، برنامه ی بعدی وزیر در شهرستان جیرفت است.

امیری خراسانی تصریح کرد: سلطانی فر سپس به سمت عنبرآباد حرکت می کند و در استادیوم عنبرآباد مورد استقبال مردم و جامعه ورزش این شهرستان قرار می گیرد.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان یادآور شد: در ادامه وی از اماکن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی این شهرستان بازدید می کند.

امیری خراسانی گفت: وزیر ورزش در ادامه ی سفر یک روزه ی خود وارد کهنوج می شود و در استادیوم این شهرستان مورد استقبال مردم و جامعه ورزش قرار می گیرد.

وی افزود: سپس سلطانی فر از اماکن ورزشی، زمین چمن طبیعی، سالن بانوان و استخر سرپوشیده نیمه تمام راه و شهرسازی این شهرستان بازدید می کند.

امیری خراسانی تصریح کرد: وزیر ورزش به سمت قلعه گنج حرکت می کند و برای اقامه نماز، صرف نهار و استراحت به فرمانداری این شهرستان می رود.

وی یادآور شد: بازدید از اماکن ورزشی، استادیوم فوتبال، سالن ورزشی و استخر نیمه تمام بنیاد علوی قلعه گنج برنامه ی بعدی وزیر در سفر به این شهرستان است.

امیری خراسانی افزود: وزیر ورزش در آخرین بخش سفر خود به جنوب کرمان، پس از ورود به شهرستان منوجان، از اماکن ورزشی، استخر، استادیوم فوتبال و سالن ورزشی این شهرستان بازدید می کند.

وی تصریح کرد: سپس سلطانی فر، منوجان را به مقصد بندرعباس و از آنجا به سمت تهران ترک می کند.

انتهای پیام/ب

سفر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار