سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید چشمگیر محصول کلزا در خراسان رضوی

امسال در خراسان رضوی خرید ۵ هزار تن محصول کلزا ثبت شد که در مشابه با رقم سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: قیمتی که برای هر کیلو گرم کلزا تعیین شده 261 هزار و 480 ریال بوده که مبلغ دریافتی آن به صورت کامل به کشاورزان پرداخت شده است.

حمیدرضا نوری افزود: امسال 9 هزار هکتار از زمین‌های زیر کشت کلزا مورد استفاده قرار گرفته که از آن دانه روغنی گرفته می شود.

وی افزود: 47 مرکز خرید گندم در سطح استان خراسان رضوی فعال شده که اولویت آن عرضه محصول با کیفیت است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: خریدی که از محصولات گندم داشته ایم به مدت 6 ماه ذخیره استان میباشد که رقم آن 220 هزارتن تخمین زده شده است.

وی با اشاره به تداوم طرح خرید تضمینی گندم تا اواخر تابستان افزود: با پیش بینی خرید تا 320 هزار تن، میزان ذخیره سازی گندم استان به هشت ماه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: پیگیر واریز مطالبات کشاورزان هستیم که تا 29 خرداد امسال 50 درصد مطالبات به حساب آن‌ها واریز شده و واریز مابقی حساب و تضمین خرید در ردستور کار قرار دارد.

نوری اظهار داشت: 22 کارخانه آرد و سیلوی بخش دولتی و خصوصی و 27 مرکز و انبار تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید در خراسان رضوی به کشاورزان خدمات ارائه می‌دهند.
 
انتهای پیام// د.ف 
 

افزایش کشت محصول کلزا به خراسان رضوی

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، غلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.