سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایات سردشت گواه روشن انسان ستیزی مدعیان حقوق بشر

محسن رضایی با انتشار تصویری از شهیدان مظلوم بمباران‌های شیمیایی در اینستاگرام به بیان برخی جنایات صدام حسین با همکاری منافقین و حامیان غربی‌اش پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛؛ گروهک ضد ایرانی منافقین که این روزها اقدام به برگزاری اجلاس‌های به ظاهر ایرانی در حمایت از آشوب طلبان و معاندان ملت و نظام ایران می‌کند، دارای تیره‌ترین کارنامه حقوق بشری در اقبال برخورد با مردم ایران و اعضای سازمانی خود است. این گروهک جنایتکار که مورد حمایت مدعیان دروغین حقوق‌بشر به سردمداری آمریکا می‌باشد، در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بالاترین خیانت‌ها و بدترین جنایات را بر علیه ملت ایران انجام داده است.

بسیاری از رزمندگان و بازماندگان بمباران‌های شیمیایی ظالمانه به وسیله رژیم بعث عراق بارها بیان کردند تعداد زیادی از عناصر گروهک منافقین اطلاعات استراتژیک را در اختیار صدام حسین و اعیادی‌اش قرار می‌داند و جان هزاران تن از هم‌وطنان را فدای ایدئولوژی‌های واهی خود می‌کردند.

محسن رضایی که خود از نزدیک با وقایع جنگ و خیانت‌های گروهک منافقین درگیر بوده است با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود به شرح برخی اتفاقات رخ داده در جریان بمباران‌های شیمیایی در مناطقی همچون حلبچه و سردشت پرداخت و گقت: ماه‌های آخر جنگ، قرارگاه ما روی ارتفاعات مرزی غرب کشور در مریوان بود. یک روز باطلوع آفتاب، هواپیماهای میراژ فرانسوی درآسمان «حلبچه» عراق که دهها هزار نفر جمعیت داشت، ظاهرشدند. بمب های شیمیایی یکی پس از دیگری برشهر که چند روز قبل آزاد شده بود، فرود آمد و هزاران نفر را از پای در آورد. همین جنایت در «سردشت» نیز به وقوع پیوسته و آنجا هم دهها نفر شیمیایی شده بودند. صدام در هشت سال جنگ، با سلاح های آمریکایی، فرانسوی، آلمانی وانگلیسی، از هزاران بمب و گلوله شیمیایی علیه مردم ما و عراق استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

خودباوری گمشده جامعه ماست

محسن رضایی: چمران الگوی جوانان مؤمن و انقلابی

انتهای پیام/

خاطرات محسن رضایی از همکاری کشورهای غربی در بمباران‌های شیمیایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۸ تير ۱۳۹۷
خدا ازشون نگذره