دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه سالروز رحلت امام خمینی(ره) اظهار داشت که امام در برابر طاغوت سکوت نکرد و مردم هم دامان پرمهر ایشان را رها نکردند.

رضاییبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آستانه سالروز رحلت جانگداز و ملکوتی امام خمینی(ره) با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود اظهار داشت که امام در برابر طاغوت سکوت نکرد و مردم هم دامان پرمهر ایشان را رها نکردند و به نشان دادند صدای عدالت و آزادی خاموش شدنی نیست.

رضایی در اینستاگرام نوشت:

"آن روزها امام یک مرجع تقلید کمتر شناخته شده بود. می‌توانست سکوت پیشه کند و به بهانه ستم‌ها و گردنکشی‌های طاغوت، به کناری نشسته، تماشاگر باشد.

آن روزها مردم هم می‌توانستند بی‌تفاوت باشند و چشم بر انحراف رژیم‌طاغوت از اسلام، آرمان‌های مشروطه و ملی شدن صنعت نفت ببندند، اما این طور نشد.

نه امام در برابر طاغوت سکوت کرد، نه مردم دامان پرمهر ایشان را رها کردند. امام فریاد برآورد و رژیم‌ستمشاهی بر خود لرزید. مردم هم در برابر گلوله‌ها ایستادند و خون دادند.

پانزده سال بعد، نوزادانی که ۱۵ خرداد در گهواره بودند، انقلاب بزرگی را به پیروزی رساندند و نشان دادند صدای عدالت و آزادی خاموش شدنی نیست."

رضایی

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی محسن رضایی به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار