محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود شهادت مشاور اسبق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین فیض اردکانی  از رزمندگان فعال در دوران جنگ تحمیلی بود که پس از پایان جنگ  به‌عنوان مشاور اسبق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  مشغول به خدمت بود.

او که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود، شامگاه یکشنبه ۶ خرداد پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

به همین مناسبت سر لشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر و شهادت سید حسین فیض اردکانی را تبریک و تسلیت گفت و او را از زمره  قهرمانان  گمنامی دانست که اجازه ندادند ملت بزرگ ایران تحقیر شوند.
رضایی نوشت:"در دفاع مقدس هشت ساله، قهرمانان گمنامی به ظهور رسیدند که اجازه ندادند ملت بزرگ ایران تحقیر، سرزمین عزیز ما کوچک و مردم شریف ما آواره شوند.

یکی از این قهرمانان گمنام، جانباز سرافراز، شهید حاج  حسین فیض اردکانی، قائم‌مقام تیپ مستقل الغدیر بود که پس از عمری مجاهدت در راه خدا، به جمع یاران شهیدش پیوست. کارنامه درخشان شهید فیض در دوران  دفاع مقدس و در جبهه‌های غرب و جنوب، حسنه‌ی ماندگاری است که پاداش بزرگ الهی را برای او رقم زده‌است.

اینجانب شهادت این پاسدار مخلص را به محضر فرمانده معظم کل قوا، عموم همرزمان و دوستان او و نیزبه قاطبه‌ی مردم مومن و قدرشناس  اردکان به ویژه خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت گفته، از درگاه حضرت حق، برای آن شهید سرافراز، همنشینی با سالار شهیدان را طلب می‌کنم."


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار