سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به شهرداری بجنورد

شهردار بجنورد از اختصاص ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از سوی دفتر مقام رهبری به شهرداری بجنورد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ روح الله براتیان شهردار بجنورد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان افزود: با اختصاص این اعتبار از سوی دفتر رهبری ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوس رانی شهر بجنورد افزوده می‌شود.

براتیان با اشاره به این که بر اساس طرح جامع حمل و نقل باید ۴۵ درصد از مساحت شهر توسط ناوگان اتوبوس رانی سرویس دهی شوند، گفت: هم اکنون فقط ۱۰ درصد از شهر بجنورد توسط ناوگان اتوبوس رانی سرویس دهی می‌شوند.

وی به اجرای طرح پارکبان در شهر بجنورداشاره کرد و گفت: برای مدیریت در شهر باید به دو صورت ساخت پارکینگ و ایجاد فضایی برای پارک موقت خودرو‌ها در شهر اقدام کرد.

شهردار بجنورد به مشکل تملک زمین‌های شهرداری از سوی برخی ادارات استان اشاره و اظهار کرد: برای حل این مشکل تشکیل بانک املاک زمین‌های شهرداری راه اندازی شده است و تمامی اطلاعات املاک شهرداری در آنجا به ثبت رسیده است.

وی همچنین در این جلسه مساحت پارک باباامان را هم اکنون ۹۴ هکتار بیان کرد و گفت: سند ۳۵۳ هکتار زمین از سوی منابع طبیعی استان خراسان شمالی اخذ شده است و به مساحت پارک باباامان در بجنورد افزوده خواهد شد.

براتیان به نصب آلاچیق در بخش باغ ایلخانی که به باباامان ملحق شده اشاره و اظهار کرد: هم اکنون حدود ۲ ونیم هکتار از زیرسازی‌های لازم در فاز دوم باباامان انجام شده است.

شهردار بجنورد افزود: ورودی فعلی پارک باباامان به شکل سابق باقی می‌ماند و خروجی پارک از قسمت پارک ایلخانی انجام خواهد شد.
انتهای پیام/آ


افزایش مساحت پارک بابا امان در شهر بجنورد

برچسب ها: تاکسیرانی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.