رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر شهری استان به مناسبت برگزاری راهپیمایی روز قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ رحمان اسپیدکاررئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت:: محدودیت‌های ترافیکی در معابر شهری بجنورد از ساعت هشت و در سایر شهر‌های استان از ساعت ۹ فردا اعمال و تا پایان مراسم راهپیمایی ادامه دارد.
 
وی افزود: همزمان با روز قدس و به منظور تامین و ارتقای سفر‌های درون شهری و تامین امنیت راهپیمایان، ترافیک خودرو‌ها در مرکز استان در خیابان طالقانی از میدان شهید تا میدان بازرگانی و نیز میدان بازرگانی تا مصلی ممنوع است.
 
سرهنگ اسپیدکار گفت:: در شیروان تردد خودرو‌ها در خیابان امام خمینی و خیابان امام رضا (ع) حد فاصل تقاطع دفاع مقدس تا میدان شهدا ممنوع است و این ممنوعیت در اسفراین در خیابان ولیعصر حدفاصل مجتمع بسیج تا میدان امام خمینی اعمال می‌شود.
 
وی گفت: در آشخانه نیز محدودیت ترافیکی در خیابان بهشتی، خیابان امام خمینی حدفاصل چهار راه شهرداری تا میدان امام خمینی برقرار می‌شود و در فاروج تردد خودرو‌ها از خیابان طالقانی تا تقاطع رضوی ممنوع است.
 
وی اظهار داشت: در جاجرم تردد خودرو‌ها در خیابان شهید بهشتی، بولوار مطهری، بولوار معلم، خیابان باهنر تا مسیر میدان امام خمینی ممنوع و در گرمه ممنوعیت تردد‌ها در میدان ارشاد تا تقاطع مرکزی اعمال می‌شود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی گفت: در شهر راز، محدودیت ترافیکی در خیابان شهید رجایی، حدفاصل میدان معلم تا مسجد جامع اعمال خواهد شد.
 
انتهای پیام/پ
 

برگزاری راهپیمایی روز قدس در بجنورد

برچسب ها: قدس ، رمضان 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.