شهردار شهر بجنورد گفت :با پی گیری های انجام شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل توسعه ملی برای احداث بزرگترین پارک مرکز استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، براتیان شهردار و اعضای شورای شهر بجنورد در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری بجنورد در جمع خبرنگاران گفت : برای احداث بزرگترین پارک شهر بجنورد ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل منابع توسعه ملی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از اوایل هفته آینده کار عمرانی ابن پارک در بخش های مختلف اجرا می شود ، اظهار کرد:

با پی گیری های انجام شده بزرگترین پارک شهر بجنورد در مساحت ۹۴ هکتار در محل ( پارک دو برار ) بجنورد در مدت زمان ۳ ماه تکمیل و به بهره برداری می رسد.

براتیان افزود: بر اساس طراحی استانداردهای راه سازی ، زیر سازی ، ابنیه ،آسفالت ، پارکینگ و . . . با سه شرکت راهسازی و ۵ پیمانکار در این زمینه قرارداد منعقد شده است .

شهردار بجنورد بیان کرد : میلغ ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای احداث راههای پارک ، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای تاسیسات آب ، برق و روشنایی پارک هزینه خواهد شد .

وی در ادامه احداث ۷ سرویس بهداشتی و احداث ۲ پارکینگ را از عملیات عمرانی این پارک در بجنورد برشمرد .

براتیان با بیان این که در سال جاری با مشکل تامبن منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی در بجنورد روبه رو هستیم ، گفت : با مشارکت سازمان باز آفرینی که شهرداری واگذاری زمین و نظارت را عهده دار است پارک های محلی در بجنورد باز سازی و بهره برداری می شوند.

براتیان افزود : برای سه ماهه نخست امسال ۹۷۵ تن قیر برای آسفالت مناطق حاشیه بجنورد تهیه و هم اکنون در حال اجرای عملیات آسفاات سازی هستند.

شهردار بجنورد با ببان اینکه آسفالت حاشیه مناطق مختلف شهر بجنورد از اولوبت های شهرداری بجنورد است ، گفت : هم اکنون آسفالت ۶ منطقه حاشیه بجنورد شامل ناظر آباد ، شهرک دبیران ، ملکش و حلقه سنگ ، باقرخان ، امام هادی و انتهای جوادبه به محض تهیه قیر انجام خواهد شد.

گفتنی است : امسال ۱۰ هزارتن قیر برای طرح های عمرانی شهرداری بجنورد تهیه خواهد شد .

انتهای پیام / ب

بازدید شهردار و اعصای شورای شهر بجنورد از پروژه های عمرانی بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.