سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت کارگاه‌های تولیدی محصولات سنتی کنترل می‌شود

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: فعالیت کارگاه‌های تولیدی محصولات سنتی پایش و کنترل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسن فخرایی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت کارگاه‌های سنتی در بوشهر اظهار داشت: لبنیات مهم‌ترین منبع تأمین پروتئین حیوانی محسوب می‌شود و سلامت این مواد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی یکی از محور‌های توسعه‌یافتگی را دسترسی آحاد جامعه به غذای کافی و مطلوب و نیز سلامت تغذیه‌ای دانست و اضافه کرد: شیر و فرآورده‌های آن، مواد غذایی بسیار مهم و باارزشی‌اند و دارای عناصر کلسیم، منیزیم و پتاسیم هستند.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از نحوه فعالیت کارگاه‌های تولید لبنیات سنتی در بوشهر خاطرنشان کرد: کنترل و پایش فعالیت کارگاه‌های تولیدی محصولات سنتی با توجه به فصل گرما اجرا شد.

وی ادامه داد: ارزیابی و کنترل همه کارگاه‌های تولید لبنیات سنتی بوشهر با حضور مسئول بهداشت محیط معاونت بهداشتی، سرپرست، معاون فنی و کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بوشهر انجام شد.

فخرایی با اشاره به کنترل آیتم‌های بهداشتی از جمله درجه حرارت، پی‌اچ، گرم‌خانه، زمان، انبار نگهداری، دستگاه‌ها و ظروف عرضه، افزود: از همه محصولات تولیدی نمونه‌برداری انجام و به‌صورت ماهیانه آزمایش کیفی به عمل می‌آید.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بوشهر خواستار ارتباط مردم با شماره تلفن ۱۹۰ شد و گفت: شهروندان گرامی در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بهداشتی مردمی اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/م

پایش فعالیت کارگاه‌های تولیدی محصولات سنتی در بوشهر

 
برچسب ها: اخبار سلامت ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.