رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۳۰۷ تن شکر، ۳۰۷ تن روغن نباتی، ۶۰۰ تن مرغ منجمد و ۷۰ تن گوشت گوساله منجمد برای توزیع در این استان با قیمت مصوب تنظیم بازار ذخیره سازی شده است.

۱۲۸۴ تن کالای اساسی ویژه استان بوشهر ذخیره سازی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، سید حسین حسینی محمدی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان کالا‌های یاد شده با قیمت‌های مصوب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی از تعاونی‌های مصرف استان بوشهر توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضای مردم برای تامین کالا‌های مورد نیاز مانند گوشت قرمز، برنج، گوشت مرغ، شکر، خرما، زولبیا و بامیه، آش و لبنیات تدابیر ویژه‌ای برای نظارت مستمر بر اصناف برنامه‌ریزی شده است.

حسینی محمدی ادامه داد: در راستای جلوگیری از هرگونه کمبود، گران فروشی و افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات طرح نظارتی پایش بازار توسط اکیپ‌های بازرسی در استان اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری وهم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای جلوگیری از تخلف‌ها اظهارداشت: بازرسی و نظارت بر قیمت و کیفیت کالا، عملکرد واحد‌های صنفی و جلوگیری از تخلفات به‌صورت مستمر توسط گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت در ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.
حسینی محمدی تاکید کرد: همکاری تمامی صنف‌ها با بازرسان طرح نظارتی ویژه ایام مبارک رمضان ضروری است.

انتهای پیام/م

کالای اساسی ویژه ماه رمضان ذخیره سازی شد

برچسب ها: رمضان ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.