سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۲۰ هزار جفت کفش به مددجویان کمیته امداد لرستان

مدیرکل کمیته امداد لرستان از اهدای ۲۰ هزار جفت کفش توسط بانک ملت و با مشارکت کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این نهاد در لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جاسم محمدی‌فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، امروز دوشنبه، چهارم تیر در آئین واگذاری ۲۰ هزار جفت کفش اهدایی بانک ملت و کمیته امداد لرستان به کارکرد‌های مجموعه امداد لرستان در حوزه عشایری اشاره کرد و گفت: در استان لرستان ۱۲ هزار دانش آموز مناطق عشایری و محروم حمایت می‌شود که ۶ هزار آنان در ۷۰ دهستان محروم استان قرار دارند.

وی افزود: هزینه‌کرد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در تهیه کتب، پوشاک و لوازم‌التحریر مصرف می‌شود.

محمدی‌فارسانی با بیان این مطلب که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی مجموعه امداد لرستان برای مناطق محروم و عشایری اختصاص یافته است، اضافه کرد: مبلغ ۷۴ میلیون تومان از درآمد صندوق صدقات در زمینه تحصیلی به دانش‌آموزان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با بیان این‌که در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و نهصد تومان هدایای مردمی با همکاری آموزش و پرورش در جشن عاطفه‌ها بین دانش‌آموزان توزیع شد، اظهارکرد: در طول چند سال قبل مشارکت خوبی در راستای تسهیلات با بانک ملت داشتیم به‌طوری‌که از ۹۳ تا ۹۶ تعداد ۱۲۰۰ فقره تسهیلات با مبلغ ۱۶ میلیارد تومان توسط بانک ملت به مددجویان اعطا شد.

وی با بیان این مطلب که در مجموعه امداد به‌دنبال مشاغل خانگی و اقتصاد خرد هستیم، افزود: تعداد ۶۶ هزار خانوار لرستانی تحت پوشش امداد هستند.

انتهای پیام/د

اهدای ۲۰ هزار جفت کفش به مددجویان کمیته امداد لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.